Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av mallan
hjälp
jag ska sy enkla utklädningskläder (eller "gå runt i kläder" :wink: )till en förskola, barnen är 1-2 år. Någon som har tips om vad som kan passa alla, både pojk och flicka. kjolar är ju enkelt, men det känns lite trist med bara det, någon slags skjorta kankse :hmm:
vad vill era barn klä ut sig i??
Av Smultronbarn
Kjolar, västar och hattar brukar vara poppis i den åldern. Och också skor (gärna aldeles för stora och med klack), samt handväskor att släpa runt leksaker i. :tumup: Tänk lite "tant". :lol:

Sen blir ju tex linnen man inte använder längre bra som klänningar. Dekorera med lite paljetter eller så. Finns säkert massor av andra idéer också, men detta är var jag kommer på just nu. Lycka till med syningen! :D
Användarens profilbild
Av rithelo
En cape eller två?
Typ superman, eller trollkarl eller dylikt.
Användarens profilbild
Av Fryle
Om man hittar en huvtröja tex på loppis syr man lätt öron och svans på den och blir valfritt djur.
Användarens profilbild
Av Jemmah
Jag funderar på att klippa av byxor (mina gamla) och sy hängslen på som motvikt till kjolar/klänningar. Borde vara ganska enkelt att fixa och lätt för ett barn att dra på och av.

Jag sydde en typ av cape på en gammal skjorta. Sprättade bort armarna och satte på en "mantel" bak. Går att använda till trollkarlar och superhjältar hoppas jag :)
Användarens profilbild
Av Anna
mantel, drakmössa, kockmössa tyllkjol och så många små handväskor är det som gäller där jag jobbar. Lagom nivå. Även att och annat pannband i muddväv och tylrosett finnes och användes flitigt. både av tjejer och killar.
Av MittNyaJag
Tassar ochg vill gärna ha tips på "killiga" utklädningskläder till 7-8-9-åringar... :D
Av Smultronbarn
MittNyaJag skrev:Tassar ochg vill gärna ha tips på "killiga" utklädningskläder till 7-8-9-åringar... :D
Även killar gillar att testa klänningar och skor ibland... :wink:
Av MittNyaJag
Smultronbarn skrev:
MittNyaJag skrev:Tassar ochg vill gärna ha tips på "killiga" utklädningskläder till 7-8-9-åringar... :D
Även killar gillar att testa klänningar och skor ibland... :wink:
Jo, ibland. Men inte alltid! :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?