Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av tumbler
Någon som har ett bra och framför allt lätt sätt att göra en nätbag eller något liknande, som man kan ha bollar i?

Har ändrat laga, som skulle vara göra. :lol:
Senast redigerad av tumbler den tis jan 05, 2010 21:27, redigerad totalt 1 gånger.
Av Sofie
Tror du menar "göra" va? Danskans lave eller hur det stavas...

Man borde ju kunna pyssla ihop en snörpåse med knutar, men om det skulle vara så lätt vet jag inte?
jaha men då har jag ett tips, viska kasse är rätt lätt. börja med några luftmaskor och gör en ring, gör några lm igen och fäst kring ringen och fortsätt så hela ringen runt, sen fäster du varje nu båge i underliggande tills du fått en stor cirkel som rymmer bollarna. avsluta med att göra en stolpe i varje maska. i dessa kan du trä ett band så du kan dra ihop påsen
Av tumbler
Sofie skrev:Tror du menar "göra" va? Danskans lave eller hur det stavas...

Man borde ju kunna pyssla ihop en snörpåse med knutar, men om det skulle vara så lätt vet jag inte?
Japp, svårt det när orden är så lika men ändå inte.
Av tumbler
Alecsandra skrev:jaha men då har jag ett tips, viska kasse är rätt lätt. börja med några luftmaskor och gör en ring, gör några lm igen och fäst kring ringen och fortsätt så hela ringen runt, sen fäster du varje nu båge i underliggande tills du fått en stor cirkel som rymmer bollarna. avsluta med att göra en stolpe i varje maska. i dessa kan du trä ett band så du kan dra ihop påsen
Det ska jeg testa. Måste göra det för att veta om jag fattar helt. :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?