Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av MS Frog
Hej,
Jag tänkte sy en dockMT till dottern. Hur har ni gjort? Vill gärna se bilder och få fiffiga tips.
Användarens profilbild
Av norkmedoo
jag har gjort ett par :D

egentligen kanske det är bäst att göra nån sele med knappar eller kardborrband så att inte barnen fastnar i de långa remmarna

men här e iaf några
tunnt och lätt tyg är bra så det inte blir tungt
och knytbanden behöver inte vara så breda, dockorna är inte så tunga och det tar ju en massa plats

Bild
Bild
Bild

bilderna finns ->http://norkmedoossjalar.blogspot.com/
Användarens profilbild
Av MS Frog
Jag har klurat lite och tänkt att man kanske skulle kunna göra en MT-sele blandning. Typ att man fäster midjebandet med kardborre och att man sedan gör ryggsäcksaxelremmar som kan fästas ihop i fram med kardborre.

Funderar även på ett "midjebälte" för dockan/nallen så att den sitter fast när man tar på MTn.
Användarens profilbild
Av lotti
Jag har gjort en dock mei-tai av ett tunt bomullstyg och Ikea tyget Lenda.

Skulle jag göra en till hade jag nog funderat på kardborreband som knäppning i stället för den är ju helt omöjlig för barnet att sätta på själv..... :?

Bild
Användarens profilbild
Av Monia
lotti skrev:Jag har gjort en dock mei-tai av ett tunt bomullstyg och Ikea tyget Lenda.

Skulle jag göra en till hade jag nog funderat på kardborreband som knäppning i stället för den är ju helt omöjlig för barnet att sätta på själv..... :?

Bild
Wow vad fin!!!! :app:
Användarens profilbild
Av Monia
norkmedoo skrev:jag har gjort ett par :D

egentligen kanske det är bäst att göra nån sele med knappar eller kardborrband så att inte barnen fastnar i de långa remmarna

men här e iaf några
tunnt och lätt tyg är bra så det inte blir tungt
och knytbanden behöver inte vara så breda, dockorna är inte så tunga och det tar ju en massa plats

Bild
Bild
Bild

bilderna finns ->http://norkmedoossjalar.blogspot.com/
Så himla fina!! :vågen:
Användarens profilbild
Av Dweia
lotti skrev:Jag har gjort en dock mei-tai av ett tunt bomullstyg och Ikea tyget Lenda.

Bild
Gud vad söt! :love:
Användarens profilbild
Av Bina
Dweia skrev:

Bild
Gud vad söt! :love:
:iagree: superfin :loving:
Användarens profilbild
Av Ms Morrison

Bild
Åh vad fin MT, vill ha,vill ha.....
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?