Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Isanna
Trist!

Skickades de som brev eller som paket? Om det var paket så kanske det finns ett kollinummer att kolla upp?
Om hon har skickat som brev så be henne beskriva hur det såg ut och även efterlysa det hos posten. Det kan ju ha kommit på villovägar.

Jag håller tummarna!
Av Marine78
Den här tiden på året och sommaren, brukar vara körigast när det gäller brev och paket. Tycker alltid att saker tar lite extra lång tid på sig då (vikarier m m är nog delvis orsaken). Och jag önskar jag kunde trösta dig med det. Men tyvärr har jag lite för mkt dålig erfarenhet från ovanstående och har även fått veta massor med saker från ngn som finns nära henne. Så jag tänker absolut bojkotta det företaget, hur fina tyger de än kommer med framöver. Är ganska så sugen på fordonstyget, men vill inte gynna ngn som inte riktigt står för det jag villl ha: 100% kvalitet och ärlighet i allt!
Hoppas i stället på JNYs nya tyger som skall komma inom den närmaste månaden förhoppningsvis.
Av Mumskickan
Jag har tidigare skrivit en tråd om mina erfarenheter av mjuka tyger :roll:
De är inte så bra om man säger så...
Ang frakten så fick jag också betala ett överpris. Jag kommer heller aldrig att beställa därifrån igen, hur fina tyger hon än må ha.
Användarens profilbild
Av teres
Tyvärr har de inte bästa renomé. Jag beställde tyg, velour, i våras som inte motsvarade mina krav, trycket var väldigt osnyggt, det var prickar lite överallt och luggen var ojämnt klippt. Efter massa om och men (och en hel del tid, hon är INTE snabb) så fick jag lite surt en 40% prissänkning. Fick visserligen erbjudande om att skicka tillbaka och sedan få pengarna tillbaka, men efter att ha hört en del om hur lång tid det tog för andra så vägrade jag att skiljas från tyget innan jag sett pengarna.

Mitt förslag är att du fortsätter att ligga på, kräv dessutom kompensation. Får du inte ditt tyg snarast så är det stöld och ska därmed polisanmälas! :this:
Användarens profilbild
Av florin
Jag läste nu på morgonen hennes blogg och förvånas över hur hon resonerar kring saker.

Hon väljer att köpa hem en massa saker från ett konkurrsbo och när hon kommer hem med sakerna så tar de så stor plats att de knappt rymms och väl hemma igen så möblerar hon om och byter hyllor i två dagar när hon har paket som väntar på att bli skickade(som dessutom redan är försenade)!!!!! :evil:
Av Marine78
Det finns tyvärr ingen logik i det hela. Och tyvärr finns det ganska mycket som inte är sant, utan bara ett ihopkok av historier för att rädda sitt eget skinn. Nej, ajabaja, nu har jag sagt tillräckligt mycket. Vill inte sprida mer än nödvändigt.
Användarens profilbild
Av Panakeia
[quote="Marine78" Vill inte sprida mer än nödvändigt.[/quote]

Varför inte? gör hon dumheter får hon väl skylla sig själv? skriver hon dessutom om det på som blogg så?

Tycker inte du gör fel som talar om vad du vet!
Av Marine78
Nej, jag har bestämt mig sedan långt tillbaka att bojkotta helt. Oavsett hur fina tryck hon än kommer med. Jag vänder mig hellre till andra producenter som jag vet har rent mjöl i påsen till 100%.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?