Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Stark
Satte mig glad i hågen ner och började sy på ett par muddbyxor till C. Hann sy ihop alla muddar, själva byxan och ena fotmudden på overlocken. När jag skulle sy fast den andra fotmudden hände något och nålen gick av. Inte speceillt farligt - väl? Jag bytte nål och försökte sy igen... Gick inte. Insåg då att griparna hade låst ihop sig och satt stenhårt fast.

Jag är så dålig på terminologin, men den bakre av de två (tråden näst längst till höger när man tittar på trådrullarna -är det den övre?) hade farit fram och fastnat under den främre (tråden längst till höger, dvs undre griparen). Efter mycket om och men fick jag och maken tillslut loss dem och maskinen verkade hel...

Jag trädde om allt och nu har jag en jättefin maskin som bara matar fram tre lösa trådar... Jag får dem inte att bilda en söm. Har ingen aning om vad som är felet... Eller jo, felet är att de inte krokar ihop sig i varandra, men varför det blir så vet jag inte. Så imorgon får vi åka till symaskinsdoktorn och hoppas att han kan fixa det hela på bara en liten stund. Annars kommer det väl att kosta skjortan.
:evil: :hopmad: :thumbdown: :pc: <-- Fast symaskinen dårå.
Bläää!
Användarens profilbild
Av Lindiwe
Nej vad tråkigt! Hoppas att symaskinen går snabbt att fixa så att du får sy klart muddbyxorna. :heart:
Användarens profilbild
Av Stark
Ja, nu är den inlämnad. Griparna var definitivt i ofas. Och så behövs den putsas upp på några ställen där bland annat pressarfoten fått sig en kyss... Senast på lördag ska den vara klar. Hoppas tidiagre än så och att det inte blir så himla dyrt.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?