Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Sandrines
Hade jag tänkt på det och fixat en adapter eller haft en hemma så hade jag inte klippt sladden på min 744. På symaskinen var det som sagt lös sladd man pluggade i och bara att byta. Jag har kvar den engelska. Mitt tålamod var däremot inte så stort att jag orkade fixa en adapter... Jag ville såklart sy direkt när den väl kom!

Garantin ska vara två år, men utökad till fem år tror jag från sewingmachinesdirect, men jag har inte satt mig in i om den gäller härifrån eftersom det verkar så osannolikt jobbigt att skicka tillbaka. Jag håller tummarna för att den håller eller i alla fall inte får mer än småfel som min lokala reparatör kan fixa för inte allt för stora pengar. Skulle den lägga av helt får jag kolla upp vad som egentligen gäller. Prisskillnaden mot att köpa från Sverige gjorde att jag tar den risken. Och jag vet inte hur den klippta sladden påverkar heller. Maskinen i sig har jag ju inte gjort nån åverkan på. Sladden jag klippt sitter ju bara ihop med pedalen, som ju är lös från maskinen.
Användarens profilbild
Av Kaja
Läste på sysidan att det är priskrig i danmark på symaskiner, vilket gör att priserna är MINST lika bra som från England. http://www.symaskine.dk hade lika bra priser som sewingmashinedirect. Dock utan extrakitten. Pfaffen tror jag till och med var billigare. Ringer man till dem så får man tydligen med lite extragrejer, annars kanske det kan vara värt en utflykt (frakt blir 4-500 kr).

Dock, har de inte Janome. Men Pfaff och även Bernina 800, som jag har blivit tipsad om, men inte provkört.

Kanske kan vara något att fundera på om man har nära till broderlandet.

//Kaja
Användarens profilbild
Av zandrama
Jag fick, som väntat, 1000 kr i födelsedagspengar, så nu har jag till 1/6 av maskinen! :app: :vågen:
Kaja skrev:Kanske kan vara något att fundera på om man har nära till broderlandet.
Det hade ju vart trevligt förstås, men nu är det inte så. :?
Men jag ska absolut kolla upp deras priser! Tack för tipset! :D

*väntar med spänning på fler rapporter*
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?