Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av AnKa
Jag har en svart glestickad tunika som jag skall göra ett halsband till.

Jag skall ha en ganska stor briolette som hänger ner lite
Det är precis en sådan jag vill ha och så hade jag även tänkt mig att resten av halsbandet skulle gå mest i svart men risken är ju att det inte syns mot kläderna.
Jag funderar att istället använda en Labradoritbriolette och gör halsbandet i grått-svart.
En annan tanke jag har är ett halsband i svart och enstaka riktigt färgstarka pärlors i cerise/fuchsia/röd.
Eller svart-silver.

Vad tror ni blir snyggast och inte försvinner helt?
Användarens profilbild
Av Sedum
AnKa skrev:Jag har en svart glestickad tunika som jag skall göra ett halsband till.

Jag skall ha en ganska stor briolette som hänger ner lite
Det är precis en sådan jag vill ha och så hade jag även tänkt mig att resten av halsbandet skulle gå mest i svart men risken är ju att det inte syns mot kläderna.
Jag funderar att istället använda en Labradoritbriolette och gör halsbandet i grått-svart.
En annan tanke jag har är ett halsband i svart och enstaka riktigt färgstarka pärlors i cerise/fuchsia/röd.
Eller svart-silver.

Vad tror ni blir snyggast och inte försvinner helt?

Vart hamnar en ev. briolette? För hamnar den ovanpå tröjan tror inte jag att den kommer att synas. Är det däremot djup ringning på tröjan eller att halsbandet hamnar ovanför den så tror jag smycket i sig är snyggt! :-)
Så ett halsband som syns helt enkelt! ;-) De andra alternativen lät också snygga! ;-)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?