Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av bergjonna
Syr kläder till min dotter och använder vanliga kantband. Min fråga är vart man får tag i strechiga kantband som sitter på det flesta kläder man köper idag som tex katvigs plagg. Har sett att vissa använder sig av sådana, köper man muddtyg och klipper ut smala längder eller finns det att köpa färdigt någonstans?
Användarens profilbild
Av Skogskajsa
Åh, de vill ja me veta!
Användarens profilbild
Av Sockertopp
De där ribbade är nog klippta från vanligt tyg. 'Platt' trikåkantband finns i välsorterade syaffärer.
Användarens profilbild
Av zandrama
Sockertopp skrev:De där ribbade är nog klippta från vanligt tyg. 'Platt' trikåkantband finns i välsorterade syaffärer.
Men tyvärr finns de bara i sex färger; svart, vit, marin, rött, ljusblått och rosa. :roll:
Vill man ha andra färger får man klippa till eller färga själv.
Av mallan
jag har klippt till av vanligt tyg och vikt banden med en skråbandsvikare. det är en liten "vikare" som man drar bandet igenom och stryker efter. det blir superbra och då kan man ju få vilka färger och möster man vill! finns att beställa hos tex panduro. :D
Användarens profilbild
Av naimiez
mallan skrev:jag har klippt till av vanligt tyg och vikt banden med en skråbandsvikare. det är en liten "vikare" som man drar bandet igenom och stryker efter. det blir superbra och då kan man ju få vilka färger och möster man vill! finns att beställa hos tex panduro. :D
Underbart!!!! Tack! ...och billiga var de!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?