Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Shuna76
Alltså, det tar ju en evinnerlig tid att få ullen från Kina, nästa omgång därifrån lär inte komma hit förrän hösten 2010 & det är en lååång väntan. Jag kan tycka att ett högre pris, men en kortare tidsram kan vara värt det, vad tycker ni som är intresserade av nästa omgång? Det kommer att skilja en del i pris, runt 50:-/yard skulle jag tro..men som sagt, det kan vara här betydligt snabbare, inom 2 månader. Priset för ullblandning (95% merinoull, 5% lycra) alltså ull med lite stretch landar på runt $24 med frakt. 100% merinoull landar på $22 med frakt. Dessa priserna är under förutsättning att vi beställer 30 yard. Vad tycker ni? Är det någon som fortfarande är intresserad?
Av Ceinwyn
Måste fundera lite, det är ju rätt stor prisskillnad. Egentligen har jag inget emot att vänta till nästa höst, eftersom det är ju vinterkläder jag vill sy av ullinterlocken, och för den här vintern känns det redan försent att sy.

Men jag kan nog beställa några meter om fler är intresserade, men inte hela 6 meter som jag ville köpa av den billigare ullinterlocken.
Användarens profilbild
Av Shuna76
Vi kan nog kke beställa från Kina ändå..tydligen är det posten som strulat till det denna gången & cooptjejen har fått löfte om att de paket hon skickar ska i fortsättningen gå direkt till hamnen istället för via postsorteringscentralen så det ska göra frakttiden kortare..denna omgång är eceptionellt sen pga att en del av paketen tagit en extra tur inom Kina på några veckor :whut: Normala tiden ett paket brukar ta är 6-8 veckor, men i fortsättningen skall det visst gå fortare än så..

Vi får se hur det går med bambu/hampatygerna som står näst på tur, kommer de fram inom rimlig tid så kör vi ull från Kina igen :) Då är det bara att hoppas att alla de i gruppen som frågat efter ull oxå vill beställa så de där tio rullarna fylls relativt fort. Priset är trots allt mycket trevligare där :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?