Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Annika80
eftersom det plötsligt blev varmt och dottern bara hade 1 par i rätt storlek, men...
Jag hittade inte min bok + mönsterarket utan tog ett gammalt byxmönster i 74/80 och breddade lite och då blev de på tok för små, så jag fick sätta en skarvbit i sidan på de gröna. (+ en till i midjan sen när jag hade provat och konstaterat att halva blöjan syntes :lol: )
Sen ville jag göra ett par i Carmen tyg, men hade bara lite, lite tyg kvar, tänkte att lite smalare kan man väl göra dom, men tja, fick inte ens upp dom för busans goa lår, så de får väl vandra vidare.
Har nu mätt och ändrat mönstret 3 gånger så nu ska det bli ett par beige med vita prickar också. Men solen, vart tog den vägen? :blahblah:

Bild

Bild
Mönstret är så att de blir utan sidsöm, alltså bara söm framtill (ja dessa för små fick ju skarvas vid sidan...)
Användarens profilbild
Av Kusmi
Jättefina!
Användarens profilbild
Av Anso
Urfina!! Jag gillar det gröna tyget, jättefint! Var har du hittat det? Jag tror att jag har en snutt av det i blått men har glömt var jag köpte det.....

Coooooool modell också, flaskan i högsta hugg! :D
Användarens profilbild
Av Annika80
Anso skrev:Urfina!! Jag gillar det gröna tyget, jättefint! Var har du hittat det? Jag tror att jag har en snutt av det i blått men har glömt var jag köpte det.....

Coooooool modell också, flaskan i högsta hugg! :D
Hittade en stuvbit av det gröna tyget i lokala tygaffären (Fristad)
Användarens profilbild
Av Maddemoa
WOW vad fina. Själv har jag letat upp både mönster och tyg men inte har det blivit några shorts inte :( Får väl satsa på nästa sommar.
Av mimsan
Underbart söta precis som dottern ...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?