Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Shuna76
Jag behöver beställa & gillar att beställa mycket på en gång så man slipper beställa nytt så fort. Problemet är att frakten är så hiskeligt dyr om man kommer över 45 yard, men inte behöver 100 yard, så jag tänkte att det kke är nån annan som behöver & vill samfrakta? 8)

Härifrån tänker jag beställa: http://hyenacart.com/foeyourdiaper/index.php & priset på enfärgad FOE landar på 6-8:-/y inkl. frakt till mig, mönstrad mellan 8-10:-/y beroende på hur mycket vi beställer.
Senast redigerad av Shuna76 den ons okt 28, 2009 11:53, redigerad totalt 2 gång.
Användarens profilbild
Av Shuna76
Typ som kantband fast med stretch..konstig beskriving :hmm: Men jag använder det när jag syr blöjbyxor, som kantband, men sträcker det på vissa ställen..istället för att använda resår+ kantband. Man kan ha de till kläder oxå, men det syr jag inga ännu så det kke är nån annan som vet mer om det? Den typen av FOE jag använder är mjuk, lite plyschaktigt & passar bra till att kanta bebisfiltar, kläder, tygblöjor, underkläder o.s.v med.
Användarens profilbild
Av äpple
Åh vad du shoppar Shuna och jag är inte sen att haka på :oops: Hmmm mönstrad ser spännande ut... Hur mycket vill du att någon annan ska handla, 50 yard??
Användarens profilbild
Av Shuna76
Ju mer desto billigare i frakt blir det..kan ni plocka upp 50-80 yard är det bra :) Det beror på hur stort intresset är..jag behöver i alla fall 50 yard, men köper helst 100-120 på en gång, så kan någon/några ta resten så är det bra för då kan vi köra på 2 kg frakten =8.50 svenska/y för de mönstrade & 6.50 svenska/y :) Det skiljer nästan 2:-/y i frakt på 1kg (100yard) & 2kg (200yard) :? Gillar inte kanadensiska postens system..det gör mig snurrig..amerikanska kan jag nästan utantill vid detta laget :oops:
Användarens profilbild
Av Shuna76
Jag måste beställa snart så knuffar en sista gång för att dse om det finns nåt intresse :)
Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
jag skulle kunna köpa 3-4m... men det hjälper nog inte... om inte fler hakar på! :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?