Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av petwol
Snälla hjälp mig rädda min första "skapelse" med svärmors overlock...

Tröjan såg helt perfekt ut :heart: fram tills dess att jag skulle sy på kantbandes i halsen. Jag vet inte vad som blev fel men nått är det iaf.

Bild Bild

På den första modellen jag gjorde (utan overlock) så blev halsen lite i minsta laget så då ändrade jag lite lite (ca 5mm större i framkant) i mönstret. Men när jag nu sydde så blev det gigantiskt förstort och kantbandet står liksom rakt ut och gör det ännu större. Jag testade att sprätta upp hela halsen och drog mudden ännu mer men det blev inte bättre ändå.

Kan det vara att jag vek kantbandet totalt 4:a lager för att få en fin kantning på insidan?? Men det borde ju inte gjort halsen större tycker jag :hmm:

Testade tröjan på A men det ser helkonstigt ut, alltså verkligen jättetokigt för det står rakt ut i halsen :( Jag som var så otroligt nöjd med det övriga.

De enda skillnaderna från denna tröjan och "prototyp"modellen är att det är lite tjockare tyg och riktig muddtyg till halsen. Samt att kantbanden är 4:a lager istället för 3. Den första tröjan blev fin i halsen dock lite för smal. Men alldeles bubblig och ful i grenen eftersom jag inte drog kantbandet tillräckligt mycket.

Kan jag rädda tröjan på något sätt så att jag ändå kan använda den på A utan att skämmas? Någon lättare förändring för jag är inte så jätteduktig ännu.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?