Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Elflin
väljer att virka en overall enligt ett stickmönster? Hittat en underbar overall på Drops hemsida som jag vill ha till lilla L men jag kan ju inte sticka! Virka är jag ganska duktig på däremot och visst borde jag kunna ändra mönstret så att jag kan virka den istället? Är det något speciellt som jag borde tänka på? Eller jag kan bara använda mönstret rätt av?

Edit: Lägger in länken: http://www.garnstudio.com/lang/se/visop ... =4&lang=se
Användarens profilbild
Av solängel
Lite galen kanske... :lol:

Men skämt åsido, är du duktig på att virka och absolut inte vill sticka, (fast jag tror mönstret inte är alltför svårt) så kör! Drops mönster är ju bra på det sättet att det alltid finns en skiss med måttangivelser, så du har ju ganska mycket att gå efter där. Vad jag skulle tveka inför är om du ska använda två trådar även när du virkar. Virkat blir ju ganska mycket tjockare och stummare än stickat. Virka och sticka en provlapp och jämför dem.

Och lycka till!
Användarens profilbild
Av ellla
mönstret var ju bedårande!
En sån ska A få... (inte rosa då men...)

Ja, om du är duktig på att virka kommer det nog att gå superbra! Det kan ju inte vara så svårt att översätta till virkat eftersom det finns en massa måttangivelser :tumup:
Användarens profilbild
Av emindy
Den har jag stickat!! eftersom den är på rundstickor tyckte jag att det gick lätt och smidigt trots att jag tog ett annat garn och gjorde lite andra ändringar.
Jag skulle testa att sticka först, ha en bra bildbeskrivning bredvid dig så du ser hur du gör och glöm inte göra en provlapp först!

Annars är det väl bara att översätta mönstret, det är som sagt ganska simpelt i sin uppbyggnad.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?