Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av petwol
Jag är på jakt efter sådana här knappar... som den till höger. De som jag beställde från tygpyssling var det en av varje (höger och vänstervariant) men jag tycker det är mycket finare när man kan se tyget igenom. Men det betyger att att jag bara kan använda hälften :? (nu har jag satt de med metall på baksidan)

Så jag vill alltså ha trycknappar där man kan se tyget imellan på båda knapparna, finns det??? Det ska vara knappar man kan använda med prymtång :hmm: tror jag det heter.

Finast blir det ju givetvis om man kan beställa i olika färger men då behövs så många olika färger så det reder jag nog inte ut. Metallfärgen går bra till det mesta.

Bild
Av petwol
småtroll skrev:Jag har vita och metall liggandes om du är intresserad, ska kolla storleken på dessa.
Om du inte ska använda dem till något är jag självklart intresserad :tumup: . Igentligen vill jag inte ha olika färger (fastän det är snyggast att matcha) eftersom det blir förmånga olika, med vita samt metall passar till mycket av de tyger jag ska använda. Hur stora är de? Hur många har du?
Användarens profilbild
Av carro83
Stoff och stil har sånna tror jag! Har för mej jag såg där iaf när jag kollade deras hemsida!
Användarens profilbild
Av carro83
petwol skrev:Tack för era tips, jag hittade det jag sökte på stoff o stil. Hittade dock inte någon annons till Bibbi.
:tumup: kul man kan vara till lite nytta ibland!
Användarens profilbild
Av sofiaengvall
Mina 10 mm ringtryckknappar passar till pryms tång: http://shop.babythings.se/product_info. ... cts_id=152.

Deras 10 mm-knappar har en lite bredare ring än mina så ringen går inte att "snäppa" fast utan får hållas på plats av tyngdkraften och kräver lite inpassning. Dvs kolla så att den inte ligger för snett för då hamnar taggarna inte rätt. Prova helt enkelt i lite skräp-tyg först så förstår du vad jag menar. :)

Ha det så bra och lycka till med knappandet!! :)

/Sofia
Användarens profilbild
Av äpple
Sofia, då är nog dina ungefär i storlek som de från Stoff och stil (om de inte bytt leverantör nyligen) för den ringen ville inte riktigt sitta fast i hållaren heller.
Angående Bibbis så finns det en liten bild föreställande Bibbi(?) vid sin symaskin till höger om annonserna på sidan http://www.sysidan.se/classifieds/. Lycka till med knappandet!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?