Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av surftrollet
Ett par vänner med en BB ska ha ett nytt barn. De tycker att sjal ser jättemysigt men krångligt ut och förra barnet gillade inte BB, så självklart måste de få en ergonomisk sele i nybarnspresent!

Men ska det vara en med typ infant insert, eller en specialgjord för nyföddingar? Vad tycker ni?
Användarens profilbild
Av Fryle
esarina skrev:Ett par vänner med en BB ska ha ett nytt barn. De tycker att sjal ser jättemysigt men krångligt ut och förra barnet gillade inte BB, så självklart måste de få en ergonomisk sele i nybarnspresent!

Men ska det vara en med typ infant insert, eller en specialgjord för nyföddingar? Vad tycker ni?
Sy en ergonomisk sele till dem, kräv tillbaka din utlånade Moby, så de kan ha den tills pytten är stadig i nacken, är mitt förslag...
Användarens profilbild
Av Jiny
Fryle skrev:
esarina skrev:Ett par vänner med en BB ska ha ett nytt barn. De tycker att sjal ser jättemysigt men krångligt ut och förra barnet gillade inte BB, så självklart måste de få en ergonomisk sele i nybarnspresent!

Sy en ergonomisk sele till dem, kräv tillbaka din utlånade Moby, så de kan ha den tills pytten är stadig i nacken, är mitt förslag...
Håller med. Så gjorde jag till min syster. Jag sydde en vanlig MT och så fick hon låna den elastiska (UBW). Den är hennes favorit, men nu (när bebisen är drygt 2 månader) använder hon MT:n mer och mer. Bara man får prova elastisk ett par gånger så märker man ju direkt skillnad mot att ta på BB.
Av surftrollet
Jag kommer nog ha fått tillbaka mobyn vid det laget så visst ska jag erbjuda dem att låna den! :D Fast jag vet inte om det ligger över deras tröskel för hur jobbigt det får vara. ;) De är ju inte övertygade från början, men de har ställt en del frågor om vårt sjalande och så, så kanske får jag visa iaf. De vill åtminstone bära sitt barn, så på något vis måste jag ju se till att de inte ger upp direkt om/när BB inte fungerar. ;)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?