Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag har en Manduca som jag började älska någon gång efter de första månadernas trikåsjalanvändande. Nu har jag ofrivilligt gått ner en del i vikt och den sitter inte bra längre. Om jag drar åt så att den sitter tillräckligt hårt finns det ca 2 cm kvar att dra åt men höftbältet sitter inte bra. Jag kan inte komma på vad det är men funderar på om det är att den böjda formen är för böjd/för rak för min kropp. Dessutom får jag skavsår på höfterna av den om jag inte går omkring i svettismysbyxor (vilket jag i och för sig gör mer än jag borde men det finns gränser 8) ).

Nu har jag kommit på att jag vill sy en ny sele. Jag drömmer om designer på nätterna och tittar på bilder och beskrivningar på kvällen när dottern sover. Men nu till min fråga. Är det någon som kan hjälpa mig att räkna ut vad som är fel med höftbältet? Kanske någon som också är smal och har provat både Manduca och andra selar som suttit bättre?

Tack :ros: !
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?