Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zandrama
Be-Linda skrev:Och vi har rinnande näsor x 3... :cry: Så här blir det hemmamys med hemmabakad mjuk pepparkaka. :loving:
Trist. :(

Är det nåt du behöver som jag kan fixa imorgon?
Användarens profilbild
Av AnKa
Jag var där igår och kom hem med trikå från e-slöjd och velour från kamelont plus en del pärlor. Tycker att kistamässan var mycket bättre i år mot förra hösten då det ju var så trångt. Och vad skönt det var att gå utan barn.

Vem var det jag såg med en fin ljus sele (på pappan tror jag).
Användarens profilbild
Av mammagumman
Jag var också där! Hade med mig Liv på fem år och vi hade jättetrevligt. Provade på en massa pyssel och shoppade en del! Tyckte JNY var finare i verkligheten än på bild. Köpte jättefina klänningar till tjejerna. Båda villa absolut ha dom på sig hela tiden :loving: :
Användarens profilbild
Av Be-Linda
zandrama skrev:
Be-Linda skrev:Och vi har rinnande näsor x 3... :cry: Så här blir det hemmamys med hemmabakad mjuk pepparkaka. :loving:
Trist. :(

Är det nåt du behöver som jag kan fixa imorgon?
Var inte inne och såg ditt meddelande igår... Tack för erbjudandet ändå! :heart:
Användarens profilbild
Av Björklöv
Jag var på mässan igår, men var nog inte riktigt på mäss-humör då jag i tisdags var på en superjobbig mässa och det satt i fortfarande...

Men jag fick med mig lite e-slöjdstyg och jättefin blå velour. Och garn till mössa till Klara (redan färdig!!!!) och en halsduk till mig. Och lite inspiration fick jag nog med mig hem för nu vill jag sätta mig vid symaskinen och fixa allt det där jag samlat på hög :tumup:
Användarens profilbild
Av zandrama
Nu har vi kommit hem och ätit middag.

Jag fick med mig en nålbindningsnål, husvagnstyg från JNY, mönster på ett amigurumi-monster, uggletyg och mudd från MG, Knit-pro stickor och säkert nåt mer hem. Plus tyg till silent-angel. 8)

Det var trevligt. :)
Av Enid
Jag var där i fredags och blev väldigt besviken på att det tog 30 minuter i bilkö från det att vi nådde parkeringen till dess vi kommit fram till en ledig plats och sen ytterligare 35 minuter i kö för att få komma in (och då hade vi tur och ställde oss i den kortaste kön). Men när vi väl kommit in var ju själva mässan toppen! Så mycket fina tyger och garner och dessutom trevligt sällskap :tumup: , jag hade gärna gått en dag till om jag orkat för jag hann inte titta på riktigt allt jag hade velat.

Fyra påsar tyg och garn kom jag hem med bland annat:
Supermjuk babymerino till ullbyxor
Randig och prickig velour
En hel massa snuttar och stuvar från e-slöjd
Swettistyg med blåa och gröna nejlikor
Användarens profilbild
Av nakum
Roligt att höra om vad alla andra hittade för kul. :D
Jag hade planerat att köpa tyg, men det blev en tryckknapptång och en pfaff hobbylock 2.0! :vågen:
Användarens profilbild
Av Fru Björn
Vi var där med killarna i fredags och hade trevligt sällskap av andra sjalmammor. Det var ganska stressigt med köande och mycket folk men jag fick köpa det jag ville och hade kul!
Första två plagg av tyginköpet är redan klara :)
http://frubjornskapar.blogspot.com/2009 ... valen.html
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?