Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av funshine
Vad hade ni för tyg? bävernylon eller något mer hightec?
Hade ni mellanfoder? ISF vad? Vad hade ni för foder?
Hur funkade den i töväder coh -10? Vad hade ni gjort anorlunda om ni hadegjort om det?
Användarens profilbild
Av ZaZi
*bokmärker* för jag är lite sugen på att sy en egen bävernylonoverall jag också. 8)
Användarens profilbild
Av Lindiwe
Jag sydde en för några år sedan i bävernylon och tyckte att den höll ute vätan relativt bra. Däremot använde jag fleece som foder och det var jag inte nöjd med. Fleecen fastnade i kläderna och gjorde att den blev svår att få både på och av. Det var dock inte särskilt svårt att sy overallen och jag kommer nog att sy fler i framtiden, fast inte med fleece i fodret. Det finns ju också mer high tech tyger, men de är ganska dyra att köpa in och jag vet inte om de skulle vara lika hållbara som bävernylonen är. Jag hoppas att det är fler som har sytt overaller så att jag också kan få fler tips inför framtida sömnad.
Användarens profilbild
Av Anso
Bokmärker!
Var får man tag på bra tyger är väl också en fråga som är aktuell om man ska sy overaller eller vinterbyxor? :D
Användarens profilbild
Av elisabet
bokmärker :D
Användarens profilbild
Av funshine
:nono: Aja baja inte bokmärka mina trådar och lura mig att jag har fått massor av bra svar. Var är mammasamueli någonstans? Hon sydde ju en gul med leopardfoder förra året. För visst var det väl hon? :oops:
Användarens profilbild
Av funshine
Åh andra sidan hade ju bokmärkningarna den finurliga effekten att tråden höll sig på toppen där man ser den, så okej då fritt fram för bokmärkena igen, men inget lurandes OK.
Användarens profilbild
Av ZaZi
funshine skrev:Åh andra sidan hade ju bokmärkningarna den finurliga effekten att tråden höll sig på toppen där man ser den, så okej då fritt fram för bokmärkena igen, men inget lurandes OK.
Ok! :oops: :wink:

(ja, nu puffar jag igen. :lol: )
Användarens profilbild
Av Lindiwe
Jag handlade mina tyger på KiloTex (bävernylonen) och på Ohlssons tyger.
De hade fina vindtyger på Ohlssons när jag var där sist och det blev inte alls dyrt. De hade också tyger som verkade vara mer vattentäta också. Allt om Handarbete hade två bra mönster för några år sedan. Ett för mindre barn och ett för större och mer rörliga barn. Jag kan kolla vilket år och nummer det var i när jag kommer hem om det är någon som är intresserad av ett mönster. De hade även förslag på tyger. Allt om handarbete brukar ju finnas på biblioteket.
Användarens profilbild
Av elisabet
flybe skrev:Jag handlade mina tyger på KiloTex (bävernylonen) och på Ohlssons tyger.
De hade fina vindtyger på Ohlssons när jag var där sist och det blev inte alls dyrt. De hade också tyger som verkade vara mer vattentäta också. Allt om Handarbete hade två bra mönster för några år sedan. Ett för mindre barn och ett för större och mer rörliga barn. Jag kan kolla vilket år och nummer det var i när jag kommer hem om det är någon som är intresserad av ett mönster. De hade även förslag på tyger. Allt om handarbete brukar ju finnas på biblioteket.
Ja, tack kan du kolla är du jättesnäll - jag är väldigt intresserad :!:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?