Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av leonie
Jag håller på och letar efter något bra tyg att fodra gardiner och draperier med - vi bor i ett gammalt hus där isoleringen inte är den bästa (läs: obefintlig). Jag har letat runt och på S&S hittade jag något som kallas för möbelull. Jag antar att man har det till att fodra möbler med innan man klär om dem? :hmm:

Men vad tror ni, kan det funka att ha bakom en gardin, som foder? Det verkar ju tätt och bra, men är det smidigt? Någon som har erfarenhet av detta material?

Här är en länk: http://www.stoffochstil.se/Katalog/Boli ... leid=17807
Användarens profilbild
Av sus
Jag vet inget om möbelull, men i teorin borde det funka. Jag har ett budgettips annars. Vi har ett draperi på landet som vi sätter för en dörr på vintern, det är fodrat med Ikeas tunnaste och billigaste täcke. Jag tror det kostar 49 kr och är som en tunn vadd. Funkar kanonbra, men det kanske är lite väl tjokt för att fodra vanliga gardiner med,
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?