Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av ZaZi
Nu har jag fått upp ångan på symaskinen! :lol: Syr snabbare än jag hinner skaffa sybehör, verkar det som! :roll:
Så, nu frågar jag er som ju har bra svar på det mesta jag undrar över i mitt liv :wink: : vilken nätbutik säljer sybehör till bra priser? Jag behöver främst kantband (snedslå) i bomull. Kanske lite tråd och tryckknappar också.

Tips, någon? :D
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Stoff och stil har bra priser på tillbehör tycker jag. Tråd har jag inte hittat något jättebra ställe att handla på, utan det blir i lokala tygaffärerna. Jag köper alltid Güntermans, eller vad den nu heter.
Nackdelen med S&S är ju att man måste beställa deras katalog för att kunna se sortimentet.
Användarens profilbild
Av Kaja
Knyttet & K skrev:Stoff och stil har bra priser på tillbehör tycker jag. Tråd har jag inte hittat något jättebra ställe att handla på, utan det blir i lokala tygaffärerna.
:iagree:
Användarens profilbild
Av ZaZi
Ok! Tack! :D ...stoff & stil... :notes:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?