Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Emmiez
tass :D
Användarens profilbild
Av teres
Hyffsat lättanvända, tycker att de är lite trubbiga i spetsen, kommer lite mycket färg för finlir. Har hållt färgen bra, men har inte använt dem på något som tvättats jättemycket.
Av squeezetoy
Syrran har som pyssel med barnen färglagt disktrasor med textilpennor. Dottern fick helt enkelt rita teckningar på ett helt gäng som sedan gavs bort. Dessa disktrasor har diskats i maskin och iaf min mamma vet jag har kokat trasan också utan att färgen påverkats mkt alls.

Så rätt hållbart skulle jag vilja säga. Nu använder man ju inte en disktrasa i en evighet även om man tvättar den, men det är ju ändå rätt tuff behandling en sån får.
Användarens profilbild
Av AnKa
squeezetoy skrev:Syrran har som pyssel med barnen färglagt disktrasor med textilpennor. Dottern fick helt enkelt rita teckningar på ett helt gäng som sedan gavs bort. Dessa disktrasor har diskats i maskin och iaf min mamma vet jag har kokat trasan också utan att färgen påverkats mkt alls.

Så rätt hållbart skulle jag vilja säga. Nu använder man ju inte en disktrasa i en evighet även om man tvättar den, men det är ju ändå rätt tuff behandling en sån får.
Det låter tryggt :D
och en bra ide var det.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?