Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vilka underbara vallmobilder :heart:

Jag tror att det blir en jätteläcker kjol men en del pyssel :D
Brunt tyg tror jag blir finast. Kombiera de rosa och lila i blomman. Pärlemorknapp i mitten fast jag skulle helst se en lite grönare. Tråden är jag dock osäker på, grön eller guld tror jag.
Vilken rolig idé! :D

Brun kjol tror jag blir finast till blekt rosa/lila, gärna med lite "varma" pärlemorknappar + broderade ord (gillar latin) i någon bronsig färg som smälter samman fint med kjoltyget så att man ser texten först efter en stund.

...men sen vore det ju superhärligt med en färgsprakande kjol med röd/orange vallmo också! :vågen:
Tänk dem på en grå/grön botten med broderier i grönt och lite svarta accenter i blommorna, precis som vissa röda vallmo har... :love:

(följer tråden med spänning i väntan på bilder...8) )
tinaw skrev:Nu har jag köpt tyg, det bruna tyget med sidenbitar på nästan högst upp i högen i mitten här:

Bild
Spännande. Väntar med spänning på fortsättningen.
Det prickiga tyget som ligger på bordet mestadels utanför bilden, vad är det? Velour? Var har du hittat det?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?