Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jättesnyggt! Men visst finns det sybehörsaffärer i Sthlm. Tygverket på St Paulsgatan, Ohlssons på Sveavägen, Siden-Carlsson på Drottninggatan (om man vill ha exklusiva tyger), Kilotex i Sickla, Textilcentrum i Sumpan för att nämna några. 8)
zandrama skrev:Jättesnyggt! Men visst finns det sybehörsaffärer i Sthlm. Tygverket på St Paulsgatan, Ohlssons på Sveavägen, Siden-Carlsson på Drottninggatan (om man vill ha exklusiva tyger), Kilotex i Sickla, Textilcentrum i Sumpan för att nämna några. 8)
Jo visst FINNS det några (men de två senare kände jag inte till, Sickla är ju inte så långt från mig :tumup: ).
Men jag minns ju den tiden då det fanns sybehörsaffärer lite varstans i innerstan (och så var det när jag bodde i Paris oxå, i alla fall i mina kvarter), medan de nu går att räkna på ena handens fingrar. Det gör att det är så väldigt besvärligt när man behöver någon speciell grej, finns det inte på den ena så måste man åka kors och tvärs över stan för att leta i en annan butik. :x Och när ska man ha tid med det? Tur att sjalbarn finns då. :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?