Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av MuuM
ellla skrev:
MuuM skrev:
silent_angel skrev:
MuuM skrev:
silent_angel skrev:Tusiken att du bor så långt bort :(
Mm. Du får hitta en bulvan som kan köpa åt dig och så kan du hämta från bulvanen? Var bor du?
Jag bor ända uppe i Lycksele, 12 mil från Umeå... så det lär nog gå smådåligt :shock:
Ellla bor väl i Umeå, och hon är i Stockholm just nu. ;-) Bilder kommer strax, urusla, men en försmak. Bättre förhoppningsvis imorgon.
Annars kan jag köra saker till Ume. Om du skulle ångra dig alså...

Jag tycker det där bommullsgarnet ser intressant ut! Det som är spetsstickat, och har ett nystan vid sig...
Du din toka skulle ju gilla allt det där tunntunna bomullsgarnet jag ratade idag... ;-) Men som sagt, jag orkar inte dela upp det. Ni får köpa allt och dela själva isåfall. Men jag har en intressent före nu, eftersom Silent_angel sa nej för ett tag sen. Hoppar hon av kan du komma och hämta rubbet. Ge mig ett bud bara.
Av Smultronbarn
MuuM skrev:
ellla skrev:
MuuM skrev:
silent_angel skrev:
MuuM skrev:
Mm. Du får hitta en bulvan som kan köpa åt dig och så kan du hämta från bulvanen? Var bor du?
Jag bor ända uppe i Lycksele, 12 mil från Umeå... så det lär nog gå smådåligt :shock:
Ellla bor väl i Umeå, och hon är i Stockholm just nu. ;-) Bilder kommer strax, urusla, men en försmak. Bättre förhoppningsvis imorgon.

Jag tycker det där bommullsgarnet ser intressant ut! Det som är spetsstickat, och har ett nystan vid sig...
Du din toka skulle ju gilla allt det där tunntunna bomullsgarnet jag ratade idag... ;-) Men som sagt, jag orkar inte dela upp det. Ni får köpa allt och dela själva isåfall. Men jag har en intressent före nu, eftersom Silent_angel sa nej för ett tag sen. Hoppar hon av kan du komma och hämta rubbet. Ge mig ett bud bara.
Om det är mig du väntar på, så kan jag tänka mig att kliva åt sidan om det finns nån som vill ha hela rubbet och kan hämta det nyss. :wink: Visst är jag sugen, men jag är ju en bit ifrån just nu... Har inte hittat nån som är villig att hämta det ännu liksom... (trista kompisar... :roll: :Hahaa: )
Användarens profilbild
Av solängel
ellla skrev:
MuuM skrev:
silent_angel skrev:
MuuM skrev:

Hmmm *harkel* :oops: Du och jag kanske kan dela lite, ellla? Vi har väl vare sig för mycket garn eller tyg... :Hahaa:
Användarens profilbild
Av MuuM
solängel skrev:
ellla skrev:
MuuM skrev:
silent_angel skrev:
MuuM skrev:

Hmmm *harkel* :oops: Du och jag kanske kan dela lite, ellla? Vi har väl vare sig för mycket garn eller tyg... :Hahaa:
Ge mig bud! ;-)
Användarens profilbild
Av MuuM
ellla skrev:Klart vi kan dela solängel!
Vilket bud vill du ha Muum??
Vet inte alls. Det är många kilo garn och stuvar. Jag har ingen aning om vad stuvar är värt... Ni som syr vet bättre vad det är värt för er.

Jag ska väl säga också att pengarna går till dödsboet, inte till mig. ;-) Om det spelar någon roll.
Användarens profilbild
Av MuuM
ellla skrev:Är en 500-peng ett skambud?? :oops:
jag ska höra med maken. :)
Användarens profilbild
Av solängel
MuuM skrev:
Du hann före mig ellla! :D Kommer att åka bort några dagar snart (åker imorgon och blir borta till söndag kväll) men du kommer väl ändå inte hem till Ume än på ett tag?
Användarens profilbild
Av ellla
solängel skrev:
MuuM skrev:
Du hann före mig ellla! :D Kommer att åka bort några dagar snart (åker imorgon och blir borta till söndag kväll) men du kommer väl ändå inte hem till Ume än på ett tag?
Vi har inga planer alls än. Mycket skönt! Vi stannar i sthlm över helgen, sen vet jag inte :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?