Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av linafelicia
Jag håller på att starta upp en liten firma och är just nu väldigt frustrerad för jag hittar inte tygerna jag vill ha.
Jag tänkte att här kanske finns någon som har något bra tips till mig.
Jag är på jakt efter grossister som säljer trikå i starka klara färger. Randigt, prickigt, med hjärtan, stjärnor osv
Det är grossister jag är på jakt efter, inte butiker som säljer till vanliga konsumenter.
Swelogent väntar jag på katalog från och A.G. Pehrsson har jag fått lite tygprover från. Andersson och Hjalmarsson väntar jag på tygprover från men det har jag gjort i tre veckor nu :evil:
Jag har kollat gula sidorna men efter att ha ringt till måånga utan att få napp börjar det känna hopplöst :(
Hjälp mig, snälla..
Av Smultronbarn
Jag tror att det fortfarande finns en i Borås, men vet inte om de har några färgglada trikåer, eller om det bara är typ "långkalsongstrikå". Ska försöka kolla om firman finns kvar. Har inte varit där själv hos trikåfirman, men när jag hade praktik i Borås för några år sedan var det många textilställen som slog igen... :(
Användarens profilbild
Av sofiaengvall
Hej! :)

Tyvärr har jag inga tips. Vill bara hålla med om att det är dåligt. Jag funderar på att importera själv i stället... man får väl bli grossist :mrgreen:

Säg gärna till om du hittar något! :)

Ha det så bra och lycka till! :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?