Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av tumbler
När vi ska sova över någonstans vore det praktisk med sovsäckar till barnen, så jag funderar på att sy själv, kanske av något jag har hemma. Det är inget som ska hålla till kallt väder eller sånt, bara något som tar upp mindre plats än täcken osv och som räcker till inomhusanvändning, sommarnat i tält och så.

Någon som har sytt sånt? Tips?

Eller är det helt tokigt?
Kan man köpa billigt någonstans?
Användarens profilbild
Av Din mamma
Vi hade sovsäckstäcken när vi var små, MYCKET mysigare än sovsäckar! Om du bara köper ett ganska brett täcke, viker det på mitten (längs med täcket, inte tvärsöver), syr igen botten och sätter in världens längsta dragkedja på sidan så är du på god väg 8)
Av tumbler
Din mamma skrev:Vi hade sovsäckstäcken när vi var små, MYCKET mysigare än sovsäckar! Om du bara köper ett ganska brett täcke, viker det på mitten (längs med täcket, inte tvärsöver), syr igen botten och sätter in världens längsta dragkedja på sidan så är du på god väg 8)
Jag kom ihåg nu att vi hade såna som man kunne öppna helt med dragkedjan så att dom blev ett helt stort täcke. Dom var sköna - som sovsäck, picknickfilt med mer. :app:

Det som kan vara bra med att göra det själv är att jag har löjligt mycket material hemma till allt möjligt och att det kan bli så att varje barn får något helt personligt....
Användarens profilbild
Av camsch
Jag köpte sovtäcke på Rusta, de hade många sorters sovsäckar under 150 kr, och än så länge är jag nöjd med det!
Ser att de rear mycket av sina sovsäckar nu, och det finns i alla fall på hemsidan en hel del sovsäckar under 100 kr...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?