Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Lindiwe
Vi köpte ett ryggsäcksregnskydd från Haglöfs (stl. M) billigt på outleten i Avesta.
Idag förlängde jag resåren något för den var för kort, och så sydde jag på två "remmar" av fleeceremsor (som inte matchar men det var det jag hade hemma) samt två öglor på varsin sida som man kan trä remmarna igenom.
Jag använde mig av bärskyddet från MaM som modell och jag måste säga att det blev väldigt bra (förutom att det inte matchar då). Det är lätt att få på, och nu sitter N helt skyddad på ryggen och det är bara remmarna på Manducan som blir blöta om det regnar när vi är ute.
:vågen:
Bild
Av gurkan
Men vad smart! Det måste ju fixas till vår fjällentur nästa vecka. Här öööööööööser det ner, dagarna i ända.
Användarens profilbild
Av Lindiwe
gurkan76 skrev:Men vad smart! Det måste ju fixas till vår fjällentur nästa vecka. Här öööööööööser det ner, dagarna i ända.
Har ni bestämt er för vad ni ska bära lillkillen i? Vart ska ni? (Nyfiken och lite avundsjuk, vi åker till Småland, Skåne och Danmark istället för fjällen i år...) :)
Användarens profilbild
Av argentum
Jag gjorde ett regnskydd av en regnjacka (25 kr på myrorna 8) )
Sen hittade jag en sydväst i en låda vi fick av en släkting, så lillan förblir torr för en väldigt liten penning.
Av gurkan
Lindiwe skrev:
gurkan76 skrev:Men vad smart! Det måste ju fixas till vår fjällentur nästa vecka. Här öööööööööser det ner, dagarna i ända.
Har ni bestämt er för vad ni ska bära lillkillen i? Vart ska ni? (Nyfiken och lite avundsjuk, vi åker till Småland, Skåne och Danmark istället för fjällen i år...) :)
Det blir en Beco och en Girasol. :D Jag har lyckats byta min Ergo som jag inte trivdes riktigt hundra med, så förhoppningsvis kommer en BB I Martini med posten idag. :vågen:

Och vi ska till Tänndalen! Ska bli såååå roligt, vi har varit i Härjedalen (och Tänndalen) ett par gånger innan och vi återvänder gärna. Ni får åka nästa år! Jag skulle gärna åkt till Skåne och Danmark, men sist vi åkte hem från Skåne var det lite väl många timmar i bilen för lillen. (Så han och jag tar tåg & flyg i stället, lite senare i sommar. 8) )
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?