Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Bowzee
eftersom jag inte har råd att köpa en sele just nu så funderade jag på att sy en. (Det är marknad här i Sjöbo på torsd-fred och jag gillar inte tanken på att gå med vagnen där nere, inte ens på förmiddagen. Svinmycket folk! )
Har sytt 2 MT och det har inte varit några större problem.
Men nu sitter jag lite fast. Tror jag kanske tagit på mig ett för stort projekt ?

jag har tyg. Kanske inga jätteroliga, men jag kan åtminstonde sy en helt svart.
Jag har två ganska små spännen. Fast inget nylon-band som passar till dem.
Inget liggunderlag, men jag har fleece och platt fibervadd.
Och för den delen har jag aldrig sett en riktigt sele (förutom min gamla baby-björn ) på nära håll.
Hmm.

HJÄLP!
Användarens profilbild
Av Panakeia
tja, det är ju lite mer pill, men inget oöverstigligt...

men varför inte bära i mtn på marknaden?

för att selen ska sitta bra när du sätter den med spännen så rekomenderar jag nått fast att vaddera med, typ liggunderlag, faktiskt. spännet är ju också viktigt, det måste hålla! intersport i närheten? de har superbra spännen !

de små blir till axelbanden då!

ska du bära på magen behöver du nått osm håller ihop axelbanden på ryggen, annars kanar det - om du inte sätter dem i kors

banden finns i välsortade sybehörsaffärer, men kan vara knixigt... har du nått riktigt fast, hårt, slätt tyg kan du klippa til ldet i lagom längd och bredd, två remosr. Sicksacka kanterna tillsammans, men det behövfer vara så slätt osm går, vändsy därför INTE dem! det blir oftast inte alls lite lätt att reglera, kan kana osv, men det funkar kanske sålänge - så byter du till rem när du hittat?

lycka till!

Å helsvart e ju skitsnyggt! alltåd rätt!
Användarens profilbild
Av Bowzee
Jag får inte riktigt till det med allt tyg.
Och så vill jag gärna ha henne på ryggen, eftersom hon är så tung och mina axlar så sköra.
Och jag vågar inte rikigt det än.
Plus att mina förhoppningar hade varit att hon sov en stund i den på ryggen och då behövs huvudstöd och det har jag inget på min MT.

Men jag kom på att jag sålde symaskinen ikväll. (Har lånat en annan tills jag köpt en ny)
Så jag har lite pengar över. Kanske, kanske kan jag köpa den efterlängtade manducan.
(ska nog prova sy en sele iaf)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?