Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Inte direkt formsydda, men ville visa mina superbudget pockets. Fyra pockets fick jag av en biltemafleecefilt(har även 4 av Irma från ikea, men dom är inte lika fina:) jag kör två lager fleece utåt=funkar som fuktspärr och ett lager inåt som håller rumpan torr. dvs tre lager av samma material

Bild

formsydda är mitt nästa projekt...behöver nya storlekar i a f så tack för all inspiration

har aldrig postat en bild förr...håller tummarna att det funkar
anxy skrev: Bild
Markera länken och klicka på "Img" för att lägga in bilder.

Fina! :tumup:

Jag har också gjort ett par fleece-pockets. Men jag har frotté innerst (jag byter ofta och tycker att det är bra om det blir blött när V kissar, då säger han till att han har kissat och jag kan byta direkt) och bara ett lager fleece ytterst. Det håller faktiskt torrt, men om vi ska ut lägger jag på en pul- eller ullbyxa också för säkerhets skull.
anxy skrev:Bild
Vad fina! Jag håller också på med pockets just nu men med PUL utåt och bomull mot rumpan. Oj, vad skoj det är att sy blöjor! Nu måste jag gå och klippa ut lite fler :lol: :wink:
Liten vus skrev: Jag har beställt en hel rulle från Babeco och det var ca 3 veckors leveranstid så det borde komma ett mail vilken dag som helst om att dom har skickat :app: . (Det kommer nog bli några meter över om någon är intresserad 8) .)
Var hittar man babeco?
Liten vus skrev:Nu har jag äntligen hunnit sy klart, knappa och fota min första formsydda i bambufrottén. Urmysig är den men mönstret behöver ändras lite.
Ser verkligen mysig ut! :love: Det där tyget ska jag nog köpa av längre fram. Just nu har jag tygköparförbud. Ojojoj.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?