Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Hallon
Barnen och maken är bortresta och jag har äntligen tagit itu med alla syprojekt som väntar. Snart klar med två MT i alla fall.

Hittade ett jättefint och lagom stumt bommullstrikåtyg i mina gömmor som jag hade glömt av. Något slags indiskinspirerat tryck i brun+beige+orange på gammelrosa botten.. Det är ca 2m med 140cm bredd och skulle bli en ursnygg trikåsjal på 4m, men då måste jag göra en skarv på mitten. Kan man göra det, eller ser det helknasigt ut? Man kanske kan täcka skarven med en ficka i samma tyg eller matchande färg? Bästa tips belönas med bild på färdig sjal! :wink:

Eller ska man strunta i långsjalidén och sy en (eller ett par) bärpåsar istället?
Användarens profilbild
Av Hallon
4 meter är kanske för kort för en trikåsjal, förresten? Jag är ju en färsking på det här... :oops:
Användarens profilbild
Av Angelicc
4 meter kanske är förkort, min trikåsjal är 5 meter men jag skulle nog klara mig med 4 m. Känns som om jag lindar flera varv tyg runt mig, men jag är liiten.

Om du inte ska använda tyget till ngt annat är det ju bara att testa! Kanske kan du ha en tredje bit i mitten, då blir den ju längre och så blir "smokingbältet" kanske lite roligare!
Användarens profilbild
Av Hallon
Som en "omvänd" panel alltså? Mönstrad sjal och enfärgat smokingbälte? Ja, varför inte? Ska kolla om jag hittar något som passar!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?