Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av teres
Jag kan ev köpa Hilcotrikå till 14E/m, ni som köpt sådant innan, är det ett bra pris? Är det lönt att fråga runt om fler är intresserada och vill ha? (om priset inte är så bra är det ju inte lönt med tanke på att det är frakt från Tyskland?)

Det gällde den kommande höstkollektionen, så det är ju inte gamla tyger. Någon som har koll?
Av Marine78
teres skrev:Jag kan ev köpa Hilcotrikå till 14E/m, ni som köpt sådant innan, är det ett bra pris? Är det lönt att fråga runt om fler är intresserada och vill ha? (om priset inte är så bra är det ju inte lönt med tanke på att det är frakt från Tyskland?)

Det gällde den kommande höstkollektionen, så det är ju inte gamla tyger. Någon som har koll?

Beror nog på vad Euron står i och det har jag ingen koll på alls *ler*. Vanlig Hilcointerlock brukar ligga på 150 kr/m ca, campantrikåerna är dyrare. Hilco är ju inte precis billigt ;-) Kika in hos NeaNobelle så får du ett hum om prisläget. Blir det dyrare eller ungefär lika än deras priser så kvittar det ju.
Senast redigerad av Marine78 den mån jul 06, 2009 13:12, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av teres
ska med andra ord kolla upp om det är interlock eller campantrikå. vad jag tycker proverna ser ut som misstänker jag att det är campantrikå.

Vad jag kan se kostar campantrikån 195kr/m, då de rear den?
14 Euro blir i dagsläget 152 kronor, sedan beror det alltså på hur mycket frakten går på? Någon som sett vad campantrikån kostar utan rea? för det såg jag inte på sidan :hmm:
Av Marine78
teres skrev:ska med andra ord kolla upp om det är interlock eller campantrikå. vad jag tycker proverna ser ut som misstänker jag att det är campantrikå.

Vad jag kan se kostar campantrikån 195kr/m, då de rear den?
14 Euro blir i dagsläget 152 kronor, sedan beror det alltså på hur mycket frakten går på? Någon som sett vad campantrikån kostar utan rea? för det såg jag inte på sidan :hmm:
195 kr/m på Campan brukar vara ord priset, rean borde med andra ord ge 156 kr/m så du kan lika gärna köpa de tyger du vill ha här hemma i Sverige i så fall.
Av Marine78
Alecsandra skrev:Ursäkta min dumma fråga men vad är skillnaden?
Interlocken är lika stickad på båda sidor, har liksom ingen fram eller baksida. Campantrikån är en singeljersey och har alltså en baksida/aviga och så är de flesta randiga ;-) men det finns visst lite enfärgad Campan också.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?