Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av frida
Kanske inte på rätt ställe men tänkte att det hänger ju en hel del kluriga på gördetsjälv. Amanda har fått en jättefin klänning men med ett tygmärke på av den typen man stryker på. Kan man få bort det? Det är påstruket av givaren och inte från fabriken.
Vad tror ni?
Användarens profilbild
Av Fryle
Jag tror att det går att få bort om du stryker på det och tar bort det medan det är varmt.
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Jag orkar inte leta själv, men det fanns en tråd om hur man får bort påstrukna namnlappar för ett tag sedan. Jag tror att den låg här under Gör det själv-delen.
Användarens profilbild
Av funshine
Fryle skrev:Jag tror att det går att få bort om du stryker på det och tar bort det medan det är varmt.
håller med, men det kanske blir fula limrester.
kanske prova att stryka med hushållspapper eller läskpapper eller nåt för att få bort limrester, eller lägga i frysen och sedan bryta bort limrester om det ligger på ytan?
Användarens profilbild
Av frida
Fryle skrev:
Kaffemoster skrev:Jag orkar inte leta själv, men det fanns en tråd om hur man får bort påstrukna namnlappar för ett tag sedan. Jag tror att den låg här under Gör det själv-delen.
http://www.sjalbarn.se/forum/viewtopic. ... 0&t=126716
Tack!
Märket sitter såklart mitt fram, men om det blir rester som inte går bort får jag väl stryka dit ett annat :?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?