Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

och hittat ENERGI. Den har jag lagt på att göra det jag tycker är bland det roligaste som finns: ATT SY. Har drivor med tillklippta plagg så nu är det så skönt att få omsätta "tygtrasorna" till något som faktiskt kan användas:

Bild

Bild

Bild

Bild

Lite nya härliga plagg till mina småkillar. Det är så roligt att sy till dem för det är ständigt lika uppskattat. Återstår bara att se hur länge det varar ;-)
Senast redigerad av Marine78 den ons jul 01, 2009 17:44, redigerad totalt 2 gång.
Av Marine78
JinxLinda skrev:Wow vilka fina kläder.

Extra kär blev jag i de tröjorna näst högst upp :love:
De är mina favoriter också. När jag fick fatt på JNYs underbara vågade ränder var jag glad och när jag sedan fick se att det matchade perfekt till igelkottyget blev jag nästan salig ;-). Kan säga att det finns en liten bit vardera undanstoppat utav de tygerna i en liten plastback "om-ifall-att" inför framtiden.
Japp, uppdaterar med lite mera...det är bara inomhus det finns lite lindring så nej, jag har faktiskt inte dåligt samvete för att jag sitter inne och syr...min rehabilitering :wink:

Bild

Bild

Bild

Bild

Fast jag sydde faktiskt igår, så det är inga rykande färska plagg. Trolltröjorna passar mina bustroll aldeles utmärkt, och flodisarna är bara så snygga på framför allt min äldsta som är rödhårig. Just nu är det verkligen kul att sy :D.
Senast redigerad av Marine78 den ons jul 01, 2009 17:46, redigerad totalt 1 gånger.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?