Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Beckah82
en grej kan ju vara att alla måste uppge en fungerande mailadress till den som skickar ut bytesnamnen. Dels blir då alla tvugna att svara på PM:et och bekräfta att de ska vara med och dels får man kontaktinformation. telefonnummer är ju ännu bättre men kanske lite för privat?
Användarens profilbild
Av binaem
ellla skrev:fast vad tråkigt att det ska vara så! Jag tycker att det är så trevligt med sjalbarn att man försöker lita på varandra! Däremot kanske man ska kolla av och höra av sig under månaden och se att det fortlöper som det ska. Tråkigt att du blev dubbelt drabbad Binaem!
Ja det är tråkigt, men en risk man tar när man är med i byten. Tyvärr.
Men jag har fått många kanonfina grejer i andra byten jag varit med i så man får väl vara tacksam för det
Användarens profilbild
Av AnKa
Jättejättetråkigt binaem! Jag borde altså skickat MT som jag ju la ner en hel del jobb med till dig istället. Jag tycker att det känns trisst.
Beckah82 skrev:en grej kan ju vara att alla måste uppge en fungerande mailadress till den som skickar ut bytesnamnen. Dels blir då alla tvugna att svara på PM:et och bekräfta att de ska vara med och dels får man kontaktinformation. telefonnummer är ju ännu bättre men kanske lite för privat?
Det tycker jag är en bra ide.
Användarens profilbild
Av Beckah82
Sannasmamma skrev:men om någon har adressen så får vi väl ringa till den här tjejen? hon får skicka vidare mt.en tycker jag.
:iagree:

Om hon inte tänkt skicka något till binaem så får hon ju åtminstone skicka det bärdon som hon fått av någon. Skäms man inte förresten när man fått ett gratis bärverktyg med posten och vet att man borde skickat ett till någon annan :hmm: jag hade lixom inte kunnat med alls...

Det går ju inte säga att man glömt hela grejen heller. Man borde ju bli rätt påmind när man får något med posten själv.
Användarens profilbild
Av Beckah82
ellla skrev:Men eftersom h*n inte varit inne kan det ju faktiskt ha hänt något med... Kanske en fråga att lämna vidare till moderatorerna?
Jo visst kan det vara så. Hoppas inte det. Ja det är väl en moderatorfråga tror jag?
Användarens profilbild
Av zmurfan
Jag tycker det är jättetråkigt att samma sak har hänt två gånger till samma tjej nu.
Jag ska se om jag kan luska fram lite uppgifter om personen som skulle skicka och sen får jag väl skicka vidare till moderator gissar jag. Det kanske måste bli ett moderatorärende av det här?

Jag är hemma i morgon kväll men då blir det packa upp och börja tvätta. Så jag ska ta tag i det jag kan göra i helgen. Lovar att återkomma så snart jag blivit lite klokare. :)
Användarens profilbild
Av binaem
zmurfan skrev:Jag tycker det är jättetråkigt att samma sak har hänt två gånger till samma tjej nu.
Jag ska se om jag kan luska fram lite uppgifter om personen som skulle skicka och sen får jag väl skicka vidare till moderator gissar jag. Det kanske måste bli ett moderatorärende av det här?

Jag är hemma i morgon kväll men då blir det packa upp och börja tvätta. Så jag ska ta tag i det jag kan göra i helgen. Lovar att återkomma så snart jag blivit lite klokare. :)
Gör ingen stor grej av det för min skull. Ibland drar man en nitlott och ibland gör man högsta vinsten :?
Gör ett försök att nå henne, lyckas du inte så får det vara nog med det. Men fler byten ska vi nog hålla henne borta ifrån.
Av Tigerlilja
binaem skrev:
zmurfan skrev:Jag tycker det är jättetråkigt att samma sak har hänt två gånger till samma tjej nu.

Gör ingen stor grej av det för min skull. Ibland drar man en nitlott och ibland gör man högsta vinsten :?
Gör ett försök att nå henne, lyckas du inte så får det vara nog med det. Men fler byten ska vi nog hålla henne borta ifrån.

Vad tråkigt att det blivit så här med bytena!
Jag själv har inte fått mitt marsbyte!
Jag vet dock vem som skulle skicka till mig och det är, från hennes sida, bortförklaring efter bortförklaring... tråkigt!
Användarens profilbild
Av binaem
Tigerlilja skrev:
binaem skrev:

Jag vet dock vem som skulle skicka till mig och det är, från hennes sida, bortförklaring efter bortförklaring... tråkigt!
Nej så trist. Vad var marsbytet för något?
Av Tigerlilja
binaem skrev:
Tigerlilja skrev:
binaem skrev:

Nej så trist. Vad var marsbytet för något?
Det var grytlappar.
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?