Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Har nyss fått hem en overlock, men förstår inte vissa saker. Frågorna är nog av dummaste slaget, men hoppas att någon vänlig själ kan svara ändå.;)

Vilken funktion har omvandlaren? Och trär man i tråden som hamnar hos den?

När man bara har 2 eller 3 trådigt, måste man trä ur resterande trådar varje gång då?

Svar på sådana dumma frågor har de tyvärr inte i instruktionsboken :x Känns som man är den mest korkade människa i världen :oops:
Användarens profilbild
Av Fina
Vilken är omvandlaren? :hmm:
Men ja, ta bort de trådar som inte ska användas när du syr i två-trådig eller tre-trådig. Det skulle jag ha gjort.
Det är inga dumma frågor! :heart:
Användarens profilbild
Av teres
nad har du för maskin?

finns inga dumma frågor! tror de flesta här någon gång stått och tittat på sin maskin och funderat -vad nu?

för att inte tala om alla misstag jag gjort på vägen :roll:

jag drar bort trådarna jag inte använder. mest för att inte riskera att de trasslar sig.
Användarens profilbild
Av teres
Hur ser omvandlaren ut? Det är inte så att du kan bygga om maskinen till en coverlock?
Om det är en liten pryttel, så kan det vara den som gör det möjligt att sy en tvåtrådig overlocksöm?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?