Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Lillblomma
Hej Experter!
Tänkte mig ett återbruksprojekt och ska sy singoalla tunikor/klänningar till liten av pappas avlagda skjortor...
Såna här:
http://www.minengel.no/comersus/store/c ... ategory=12 Längst ner till vänster... Söt va! :loving:
Kanske puffiga byxor oxå med kanal med resår i i midjan och längst ner skulle va fint till? Och så lite olika längder, både kortare tunikor och ett par klänningar.
Är det förresten nån som vet om det finns olika hård resår? Har aldrig funderat över det tidigare, men i vanligt resårband, (vitt, ca 4-5 mm brett) i de är ju resåren ganska "hård"... Får kolla vad dom har, för det lär ju gå åt en del till det här projektet...

Tänker att det blir svalt och skönt till sommaren och skyddar mot solen, utan att bli för varmt även om de är långärmade...
Så till min fråga.
Den där trikåsömmen som jag precis upptäckt att min gamla maskin kan, som lixom syr ihop och kastar på en gång, kan jag använda den till vanligt stumt bomulls (skjort-)tyg?

//A
har inga svar alls på dina frågor, utan tassar lite bara och passar på att påpeka att klänningen var helt ljuvlig - sådan vill jag oxå sy :-)

Väldigt nyfiken på bilder sen så småningom :tumup: har lite kläder som ska förvandlas men alldeles för lite tid för tillfället..
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?