Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Shuna76 skrev:Jag använder storlek 16 till tygbindor & det funkar bra. Det verktyget ingår i presspaketet & knappar finns att beställa. Sen finns storlek 14 oxå, men då måste du köpa till verktygen till detAha, hur stora är storlek 16 i diameter?
Shuna76 skrev:Storlek 16 är 10,7mm & storlek 14 är 9,74mm så skillnaden är inte jättestor. Det finns oxå en knapptång som är billigare, om det är så att du inte ska knappa speciellt stora mängder. Den kostar $20Fast, strl. 16 är väl lite kupiga precis som strl. 20 medan capsen på strl. 14 har en platt yta.
Ketronya skrev:Tanken är att jag ska kunna använda pressen till tygblöjor också sedan, men om jag förstått det rätt så kan jag alltså köpa till verktyg till storlek 14 när jag köper pressen?Du kan köpa till verktyg. För att sätta plastknappar behöver du då en del av ett 'die set' - det går på $7 extra (köper du press samtidigt så är det inte mer porto för att få med extra saker) eller om man som jag vill kunna sätta även strl. 14 metalltryckisar så behöver man hela setet som då går på $20 och funkar även på ringtryckknappar.
Finns det sen nånstans att köpa knappar i strl 14 eller måste man alltid handla därifrån?
Sockertopp skrev:Okej, så när jag beställer ska jag beställa ett "die set 14" också?Ketronya skrev:Tanken är att jag ska kunna använda pressen till tygblöjor också sedan, men om jag förstått det rätt så kan jag alltså köpa till verktyg till storlek 14 när jag köper pressen?Du kan köpa till verktyg. För att sätta plastknappar behöver du då en del av ett 'die set' - det går på $7 extra (köper du press samtidigt så är det inte mer porto för att få med extra saker) eller om man som jag vill kunna sätta även strl. 14 metalltryckisar så behöver man hela setet som då går på $20 och funkar även på ringtryckknappar.
Finns det sen nånstans att köpa knappar i strl 14 eller måste man alltid handla därifrån?
Jag har inte testat än men vad jag vet skall knappar från The Snapsource fungera. Om jag hinner skulle jag kunna testa plastknappar 14 därifrån imorgon eller kanske ikväll. Nu hinner jag inte.
Ketronya skrev: Okej, så när jag beställer ska jag beställa ett "die set 14" också?Vill du sätta metallknappar behöver du hela setet men för plastknappar bara en del - den för 'caps'.
Det hade varit snällt om du vill testa men det är absolut ingen brådska, kommer ändå inte beställa förrän nästa löning som tidigast
Sockertopp skrev:Okej, jag tror jag fattar, så om jag köper "die set 14" kan jag sätta även metallknappar? Så då kan jag bara be henne jag beställer av att få byta ut 16-setet mot ett 14?Ketronya skrev: Okej, så när jag beställer ska jag beställa ett "die set 14" också?Vill du sätta metallknappar behöver du hela setet men för plastknappar bara en del - den för 'caps'.
Det hade varit snällt om du vill testa men det är absolut ingen brådska, kommer ändå inte beställa förrän nästa löning som tidigast
Jag behövde inte testa, det står KAM på knapparna från The Snapsource så de funkar.
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?