Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av emindy
Jag har ett tyg nu som skulle bli syrénlila men grundfärgen slog igenom så det ser mer ut som oboy...
Hur går jag vidare nu för att få en snygg lila färg?

Grundidén var att färga med en ganska mörk lila (plommon) för att täcka grundfärgen men fick tag på ett gammalt paket syrénlila och chansade, med oboy som resultat som sagt... Kan det ändå fungera att färga med plommon eller är det bättre att skita i det och färga svart istället? (vilket var plan 31b)

Ge mig tips!
Användarens profilbild
Av emindy
hittat!
Remol luktade väldigt farligt så jag höll till ute, men det blekte bra!
Och resultatet av färgningen :loving:

Me happy!
Tack så mycket för hjälpen!
Användarens profilbild
Av Maddemoa
Kan jag möjligtsvis ana att jag känner igen det där tygstycket? :hmm:
Isf blev den mycket snyggare som lila!
Hur känns den nu? Är den lika mjuk?Har nämligen en till som jag funderar på att färga men vill inte förstöra mjukheten.
Användarens profilbild
Av emindy
Maddemoa skrev:Kan jag möjligtsvis ana att jag känner igen det där tygstycket? :hmm:
Isf blev den mycket snyggare som lila!
Hur känns den nu? Är den lika mjuk?Har nämligen en till som jag funderar på att färga men vill inte förstöra mjukheten.
:oops: :D
Japp, det är pärlan!
Den känns inte fullt lika mjuk ännu men jag har ingen torktumlare så den har fått hängtorka så mycket beror på det också.
Skall få köra den några varv i torktumlaren hemma hos mina föräldrar ikväll hade jag tänkt.
Användarens profilbild
Av emindy
Jag har nu burit i pärlan hela helgen och jag tycker att den är lika mjuk men det är svårt att säga när man inte kan jämföra. Är det någon skillnad är den marginell i alla fall.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?