Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Erika777
Jag har en MT med knappar fastsydda på både huvudstöd och axelband. På huvudstödets knappar hänger knapphålsresår som man enkelt kan fästa på axelbanden. Jag tycker det är otroligt smart med resår då det inte blir så stumt om barnet vill vända på huvudet.
Användarens profilbild
Av AnKa
Erika777 skrev:Jag har en MT med knappar fastsydda på både huvudstöd och axelband. På huvudstödets knappar hänger knapphålsresår som man enkelt kan fästa på axelbanden. Jag tycker det är otroligt smart med resår då det inte blir så stumt om barnet vill vända på huvudet.
Smart!
Användarens profilbild
Av Panakeia
Erika777 skrev:Jag har en MT med knappar fastsydda på både huvudstöd och axelband. På huvudstödets knappar hänger knapphålsresår som man enkelt kan fästa på axelbanden. Jag tycker det är otroligt smart med resår då det inte blir så stumt om barnet vill vända på huvudet.
låter intressant - kan du fota?

jag har nog gjort lika många huvudstödslösningar som jag gjort huvudstöds selar tror jag... - nästan...jag brukar ha någon form av snöre/stropp/band på huvudstödet som sedan fästs på axelbandet i en ring/D-ring eller ögla av något slag. Eller i band som sitter sydda på axelbandet.
Av Erika777
Jag tror det syns hur jag menar på den här bilden... Annars får jag ta fler, men den här hade jag redan lagt ut en gång =). Det sitter alltså knappar på axelbanden också (fast de har hamnat precis utom synhåll). Tycker det är supersmart att slippa knyta och krångla - det här går så snabbt och lätt!
Bild
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?