Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Tiaramoll
Snälla någon, säg att det finns färdiga bokstäver i tyg att köpa någonstans. Dom behöver vara 7-10 cm höga, 5 cm kan i och för sig räcka.

Bokstäver behöver ganska "stabila" jag sätta fast kardborre på dem.

Jag behöver dubbel uppsättning av hela alfabetet. Siffror vore bra också förresten.

Ifall det inte finns....
Vad kan man använda för stabilt, kraftigt tyg att klippa ut bokstäver från? (Inget jag egentligen har tid & ork till.) Vore ju smidigt med typ polyester eller liknande så att de klippta kanterna bara kan värmas/smältas så att de inte rimlar sig. Håll på och sy dubbelt med foder och liknande har jag inte lust till.
Av Tiaramoll
Panakeia skrev:http://www.mariasverkstad.com/ ? fast jag har inte kollat priset...

eller? vad ska du ha dem till?

Gahhh!!! 3300 kr, fast det verkade någon form av bokstäver med ljud?

Jag ska göra två skynken med bokstavs fickor. En ficka för varje bokstav, och så ska det läggas ned fotografier i varje ficka.
Användarens profilbild
Av melon
Jag har en stans till scrapbooking, den kan man stansa ut i filt på. Jag har inte så stora alfabeten som 5 cm, men väl 3... Hör av dig ifall du vill att jag ska stansa ut.
Användarens profilbild
Av florin
Mari skrev:
Panakeia skrev:http://www.mariasverkstad.com/ ? fast jag har inte kollat priset...

eller? vad ska du ha dem till?

Gahhh!!! 3300 kr, fast det verkade någon form av bokstäver med ljud?

Jag ska göra två skynken med bokstavs fickor. En ficka för varje bokstav, och så ska det läggas ned fotografier i varje ficka.
Då bode väl vanlig filt passa utmärkt?
Av Tiaramoll
melon skrev:Jag har en stans till scrapbooking, den kan man stansa ut i filt på. Jag har inte så stora alfabeten som 5 cm, men väl 3... Hör av dig ifall du vill att jag ska stansa ut.
Stansa ut, det borde ju bli snyggare än med saxen i alla fall.

Funderade ett tag på ha bokstäver i trä, fast det är ju inte heller så billigt när man behöver så många.
Av lilla trasdockan
varför inte skriva ut från datorn i ett snyggt typsnitt och sedan laminera dem?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?