Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zandrama
Hur gör ni för att sy fast muddar på OLen?
Användarens profilbild
Av zandrama
Jag drog ut dem rejält och sydde ung 2 cm i taget innan jag bytte grepp. Sen på slutet såg jag till att föra tyget på insidan av knivarna så de inte klippte i sömmen och så sydde jag lite omlott. Det gick bra och blev snyggt. :vågen:
Användarens profilbild
Av Be-Linda
zandrama skrev:Jag drog ut dem rejält och sydde ung 2 cm i taget innan jag bytte grepp. Sen på slutet såg jag till att föra tyget på insidan av knivarna så de inte klippte i sömmen och så sydde jag lite omlott. Det gick bra och blev snyggt. :vågen:
Det vill vi se!!! :vågen:
Användarens profilbild
Av zandrama
Be-Linda skrev:
zandrama skrev:Jag drog ut dem rejält och sydde ung 2 cm i taget innan jag bytte grepp. Sen på slutet såg jag till att föra tyget på insidan av knivarna så de inte klippte i sömmen och så sydde jag lite omlott. Det gick bra och blev snyggt. :vågen:
Det vill vi se!!! :vågen:
Fast jag kan inte göra klart skjortan, för vanliga maskinen har blivit inmöblerad bakom en massa kartonger. Dessutom lyckades Svante riva upp en 2 cm jack i nacken när han skulle prova den. :?
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Japp. Så gör jag med. Funkar även på muddbyxor i strl. 50 om man vill. Mudden bör man ha innerst när man syr fast den för att inte behöva sträcka mer än nödvändigt.
Användarens profilbild
Av zandrama
Sockertopp skrev:
Japp. Så gör jag med. Funkar även på muddbyxor i strl. 50 om man vill. Mudden bör man ha innerst när man syr fast den för att inte behöva sträcka mer än nödvändigt.
Märkligt, jag var överygad om att jag svarade på det här inlägget igår? :hmm:

Iaf, jag ska komma ihåg det om mudden innerst! :notes:

Elden Ring offers a vast and versatile range of bu[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?