Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av glis
En av makens T-shirtar har tappat formen och blivit kort och bred. Materialet är tjock härlig interlock och den är vackert svart. Tror ni att den är färdigmissformad nu så jag kan sy barnkläder av den eller kommer den fortsätta bredda sig?
Så går det när man köper billiga Ullaredströjor :gaah:
Av Marine78
glis skrev:En av makens T-shirtar har tappat formen och blivit kort och bred. Materialet är tjock härlig interlock och den är vackert svart. Tror ni att den är färdigmissformad nu så jag kan sy barnkläder av den eller kommer den fortsätta bredda sig?
Så går det när man köper billiga Ullaredströjor :gaah:
Tyvärr är det nackdelen med interlock, den tygkvaliteten har jag fått lära mig kryper gärna ihop och blir kort och bred oavsett hur god kvalitet tyget är i. Dock så kanske fina tyger krymper saktare *ler* vad vet jag.
Användarens profilbild
Av glis
florin skrev:Skulle precis svara samma sak som Marine men nu borde den ju ha ändrat form färdigt kan man tycka....
Jag har varit med om att T-shirtar i singeljersey också tappat formen, plötsligt, efter åratal av flitigt användande. Mycket märkligt, men med den här tänkte jag precis som du skriver att det kanske är färdigtappat nu?
Undrar om det hjälper att dra i blött tillstånd, det känns väl inte särskilt slappt annars?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?