Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Lundie
Jag har sytt en ringsjal alldeles själv och jag är fantastiskt nöjd och väldigt stolt över mig.
Ringarna köpte jag på tradera och de kostade 20 kr. Det var "riktiga" sjalringar, lila, jättefina.
Jag fick mersmak på att sy och jag tänkte att det är ju jättebra att ge bort sjalar till släkt och vänner, för då kanske vi kan utrota babybjörnselen...
Surfade in på sjalsidor och upptäckte att ett par sjalringar kostar mellan 70 och 80 kr. Hutlöst tycker jag.

Så nu undrar jag om ni använer dyra "riktiga" sjalringar när ni syr eller om ni har hittat något annat, billigare alternativ?
slingrings är billigaste alternativet helt klart, om man har lust att handla från usa. Med lite trixande kan man få till 5 par under tullgränsen. men man får testa sig fram vilka storlekar man kan beställa då.

billigast av de svenska återförsäljarna tror jag edenbaby är - var det senast jag kollade i alla fall - 65 kr för largeringar i alu.

finns nån dansk sida också som jag inte minns vad den heter som jag har för mig var rätt billigt...
Användarens profilbild
Av Lundie
Tack för svaren. Dock funderar jag på om det inte finns ringar som är menade till andra saker men som även passar som sjalringar. Det borde ju finnas i järnaffärer eller hobbyaffärer. Någon som har någon smart idé?
Lundie skrev:Tack för svaren. Dock funderar jag på om det inte finns ringar som är menade till andra saker men som även passar som sjalringar. Det borde ju finnas i järnaffärer eller hobbyaffärer. Någon som har någon smart idé?
vet att nån hade sytt en sjal med ringar menade till fiske - testade på typ 1.5 ton eller så... annars skulle jag vara mycket försiktig också - men i järnaffären kan det ju finnas testade ringar. Runt 500 kg brukar sjalringarna vara testade för. Trycket på ringarna när man drar är ju betydligt mer än barnets vikt.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?