Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av melon
Jag ska sy sele och märker direkt att jag saknar bära nära. Där köpte jag spännen och band förut, var köper man nu?
Användarens profilbild
Av tweed
Jag har ett stort spänne från stoff&stil som verkar helt ok, de har mindre spännen också, men det är svårt att hitta på hemsidan och de är ju inte direkt snabba :? Babythings ska ha, tror jag.
Av sjaltokan
melon skrev:När jag skulle sy sist blev jag rekommenderad att inte köpa från sybehörsaffärer :hmm: men jag vet inteom jag vågar lita på dem?
Jag köpte på intersport ryggsäckstillbehör spännen jag förutsatte att de var säkra. :oops:
Användarens profilbild
Av noranora
Jag köpte på Naturkompaniet, de har bakom disken om man frågar. Flera olika storlekar + remmar och de känns rejäla och stabila, inte alls så dåliga som de på min lokala sytillbehörsaffär.
Användarens profilbild
Av Humleblomstern
noranora skrev:Jag köpte på Naturkompaniet, de har bakom disken om man frågar. Flera olika storlekar + remmar och de känns rejäla och stabila, inte alls så dåliga som de på min lokala sytillbehörsaffär.
Ja precis, de skall ju tåla ryggsäckar som väger uppåt 30 kg, de borde ju vara riktigt stabila.

This summer is really exciting. World of Warcraft:[…]

When I saw the World of Warcraft: Mists of Pandari[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?