Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Tivedstrollet
Någon som har en avklippt långsjalsbit och vill sälja den till mig? Den behöver vara ca 2 meter på längsta hållet, motsvarar avklippt långsida på lite mer än en meter. Lägger in en bild så ni förstår vad jag vill göra.
Jag vill ha en mera färgglad nu när det blir vår.

Bild
Användarens profilbild
Av Tivedstrollet
Halsduk och kortsjal. Jag känner mig lite ihoptryckt efter ett tag när jag bär Edvin på axlarna, så det kan vara bra att ha ett alternativ att växla med. Egentligen ska jag ha den att amma i när (om) nästa bebis kommer, jag har provat lite med en docka och det verkar funka. Min senaste idé är att göra en med lite hål i, så att det kan bli som en sjalsele.
Användarens profilbild
Av Vida
Tivedstrollet skrev:Min senaste idé är att göra en med lite hål i, så att det kan bli som en sjalsele.
:hmm: Berätta mer! :vågen:
Användarens profilbild
Av Tivedstrollet
Jag tänkte göra ett hål, eller kanske en hälla skulle hålla bättre, vid kanten på ena långsidan så att man kan göra en ryggsäcksknytning som sedan kan vara knuten och inte bara bli som en ring. Och antingen hål att sätta i en rem mellan "axelremmarna" eller sy fast remmar. Hål var min första idé, men det håller väl alltid bättre om man slipper. Men jag undrar om det är svårt att få knuten på rätt ställe. Nu hamnade den mellan mig och dockan istället för under rumpan som jag hade tänkt. Fast det var ju ingen knut heller utan en säkerhetsnål. Och så blir det lite annorlunda med tyngd i och längre sjal. Min sjal är egentligen för kort, men jag har i alla fall tagit några bilder för att visa hur jag menar. Idén behöver utvecklas lite, men jag tycker att det borde kunna bli bra.

Bild

Bild

This summer is really exciting. World of Warcraft:[…]

When I saw the World of Warcraft: Mists of Pandari[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?