Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kaffemoster
nakum skrev:Jag hade en ljusgrön sino! Jag såg en mamma med en lila sjal och grön(rutig?) barnvagn, dock är jag alldeles för ny på det här för att veta vilken sjal det kan ha varit.. :wink:
Undras om det var dig jag såg flera gånger då... Jag såg en grön sina flera, flera ggr - och alla gångerna var barnet ur sjalen och låg och åt :loving:
Användarens profilbild
Av tweed
Sockertopp skrev:Hmmm...undrar vad klockan var när vi hade knytis utanför, ca 10 pers mellan två flaggstänger. Gissar att det var vid halvett-ett nåt.
Det stämmer nog, det var ett helt gäng som hade dukat upp med vindruvor och annat gott som vi gick förbi när vi gick in igen.
Användarens profilbild
Av tweed
Hittade ni nåt kul då? Jag är så glad för min krinklade viskos med batiktryckt mönster och för en bit lila interlock med små stjärnor på som jag hittade i fyndkorgen hos mjuka tyger. Den korgen var förresten värd att gå förbi med jämna mellanrum, eftersom den fylldes på allt eftersom :D Jag tror att jag kan vara den enda på mässan som handlat hos e-slöjd och bara köpt enfärgad, svart trikå :wink: Sen köpte jag svart mudd och lite grejor till nåltovning, undertrådsspolar till symaskinen och ett svindyrt mönster på tunika från svenska mönster.
Av Marine78
...och pizza och smörgås, kakor, fikabröd, mera frukt...ja det blev ett helt litet knytkalas. Varmt, gott och trevligt i solen. Och ett gäng riktiga synördar *skratt* kan det bli så mkt bättre?! Tror inte det va!
Sockertopp skrev:Vindruvor japp.
Användarens profilbild
Av nakum
MuuM skrev:Var det dig vi spanade på utanför då? Vid halvett-tiden satt vi fyra sjalare och en otrogen och åt på en flaggstångsbumling utanför och jag ropade "En sjal! Där, rakt fram!" när de andra inte såg. ;-) Sen såg vi dig inne igen senare.

Den lila sjalen var nog tyskan vi såg. :-) Glis vet vad det var.
Ja, det var nog då vi var ute och promenerade omkring för att Thor skulle kunna somna. Såg bra härligt ut med alla som satt ute i solen och åt lunch. :D
Kaffemoster skrev: Undras om det var dig jag såg flera gånger då... Jag såg en grön sina flera, flera ggr - och alla gångerna var barnet ur sjalen och låg och åt :loving:
Var säkert vi, han äter mer än gärna, så ofta han kan. :lol:
Användarens profilbild
Av zandrama
Marine78 skrev:...och pizza och smörgås, kakor, fikabröd, mera frukt...ja det blev ett helt litet knytkalas. Varmt, gott och trevligt i solen. Och ett gäng riktiga synördar *skratt* kan det bli så mkt bättre?! Tror inte det va!
Sockertopp skrev:Vindruvor japp.
Åh vad tråkigt att jag missade dig! Vidar hade ju tom din landskapströja dagen till ära (eller hur man ska se det, eftersom han använder den så ofta det går. Han har lagt en beställning hos mig på "mer tågtyg". Vet du om jofotex har kvar landskapstygerna?).
Användarens profilbild
Av glis
Vad många vi missade! Jaja, huvudsaken var väl i alla fall montrarna...

Tyskan hade en Didymos Wellen Violett. En sådan har jag :loving: men jag tycker inte att den är lika skön som den är snygg...
Användarens profilbild
Av visslan
Hur lyckades jag missa den här tråden? :hmm:

Jag åkte dit med mannen och barnet i följe. Precis när vi gått för att äta i Kista får jag sms från MuuM att ett helt sällskap sjalbarnare är på mässan. Duh! Och kort därefter ringer en annan vän och frågar om jag ska dit. Måste samordna mig bättre nästa gång.

Bild
Det här köpte jag i alla fall: Stickor från KnitPicks, lingarn från Karin Öberg och ullgarn från Solkusten.
Senast redigerad av visslan den mån apr 06, 2009 16:10, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av visslan
Sockertopp skrev:Vem var där med snygg sele med typ panel i gråvitt? Eller, vilken pappa var det som bar i sån medan mamma shoppade lingarn från Karin Öberg? Vill minnas att mamman tycktes vara förtjust i starka färger.
Det var jag! Det var jag! Eller vi. :D
Det blev inte så färgglatt lingarn ändå...

This summer is really exciting. World of Warcraft:[…]

When I saw the World of Warcraft: Mists of Pandari[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?