Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Be-Linda
Har en väninna som vill prova på sjalandet men tycker att alla sjalar är för dyra för at bara "prova". Hon kan inte tänka sig att låna mina en längre tid eftersom hon oroar sig för att förstöra dem (det bara går inte att övertala denna envisa kvinna!!!).

Så nu vill hon sy en egen för billig peng, vilket tyg ska jag rekommendera henne? :hmm:
Användarens profilbild
Av Be-Linda
thowida skrev:Hur stort barn har hon?
Ja han är bara 1,5 månader och väger ca 4,5 kg.
Användarens profilbild
Av mari_tres
Har du tipsat om att det går att köpa begagnat och så sälja vidare om man inte trivs?

Ananrs har väl Jysk fortfarande nåt tyg som det är några som gjort långsjal av, trikå vet jag inte riktigkt var man får tag på till ett vettigt pris.
Användarens profilbild
Av Be-Linda
mari_tres skrev:Har du tipsat om att det går att köpa begagnat och så sälja vidare om man inte trivs?

Ananrs har väl Jysk fortfarande nåt tyg som det är några som gjort långsjal av, trikå vet jag inte riktigkt var man får tag på till ett vettigt pris.
Jag tror inte trikå är aktuellt... Hon har inte heller tillgång till dator så att handla i andra hand och sälja vidare är inte så smidigt för henne som för oss "data-sjal-nördar" :shock: Men det är klart att jag hjälper henne, jag ska ta reda på vilken prisklass hon kan tänka sig som mest, så kanske man ska anonnsera i köpes istället... :)
Användarens profilbild
Av Be-Linda
thowida skrev:Längd?
Jag har visat henne knytningar med min 4,2-meters indio och den räckte för omslutet kryss för henne som är så smal.
Användarens profilbild
Av Be-Linda
eamane skrev:Ikeas Lenda funkar fint till långsjal om hon inte vill ha trikå.
Det ska jag tipsa henne om! :tumup:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?