Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Juliusdotter
Bild
Bild

Har äntligen kommit mig för att sy en pul-påse med dragkedja. Roligt och snabbt gick det också. Kommer definitivt bli fler av denna vara. Grönt pul tyg på insidan och bommulls tyg på utsidan (ähh det ser ni ju förresten).
Användarens profilbild
Av Anjapanja
Fin!
Smart med bomull på utsidan, då kan man ju både tvätta så varmt man vill och ändå få en roligare utsida än vit.. :tumup:
Användarens profilbild
Av Anjapanja
MOE skrev:Jättefin påse! Jag vill sy något liknande att ha i skötväskan till blöjorna.
Det har jag också tänkt på. Just nu kör vi med hundbajspåsar... :? skulle kännas fräschare och finare med en riktig pulpåse, så man slipper skämmas... :oops:
Användarens profilbild
Av Asereht
Åh vad fin!

Pulpåse skulle jag behöva, jag har just investerat i tygbindor och nu måste jag ju ha någon bra förvaring. *skriver upp på listan*
Användarens profilbild
Av Juliusdotter
silent_angel skrev:Jättefin! Vad är det för mått på den? (Om man får vara nyfiken och frågvis :wink: )
Såklart man får vara frågvis. Tror den har måtten ca 24x24, det blev det måttet utifrån solrostyget jag hade, vilket också nästan är det samma mått som den köpta pul påsen vi har.
Den räcker för en pocketblöja. Planer på att göra lite olika strl. Men gillar samtidigt denna strl, och med den stl behöver man ju flera stycken :vågen: vilket betyder att jag måste göra fler, vilket leder till att jag får gå och dregla på tyger :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?