Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av knutis
Klippte till dessa byxor till min mellankille, då han fortfarande var min yngste kille, alltså i våras :| .
Nu när jag tog fram dem var de ju alldeles för korta såklart :duh: , så istället för att kassera dem så förlängde jag byxbenet med en extra lång mudd. Det blev riktigt bra tycker jag :tumup: . Jag vet att det varit ganska förekommande i bloggvärlden i alla fall, men tänkte att det kunde vara skoj att prova. Här är resultatet.

Bild

Jag har skrivit lite mer i bloggen som ni kan läsa om ni vill....
Användarens profilbild
Av Maerion
Åh vilka fina! :loving: Sådana vill jag ha till min dotter och till mig själv! :D
Av belinda
:vågen: :love: :love: hjälp va fina!

Lustigt, men imorse satt jag och funderade på tunnelbanan på att jag borde sy ett par preciiiis såna där byxor till barnen!
Användarens profilbild
Av knutis
belinda skrev::vågen: :love: :love: hjälp va fina!

Lustigt, men imorse satt jag och funderade på tunnelbanan på att jag borde sy ett par preciiiis såna där byxor till barnen!

Hihi, vad lustigt!!
Ja, tyget var ju egentligen tänkt till mig själv. Jag hade tänkt sy ett par graviditetsbyxor, men det blev inte helt klara och så blev även de ett dammsamlande objekt... men den lilla biten som blev över då och som jag klippte till blev ju ett lyckat alster, tillslut.
Användarens profilbild
Av 4ungar
wow så fina de blev :love:
Användarens profilbild
Av Asereht
Väldigt snygga! :love:

Det får mig att tänka på att jag har liknande gubbrutigt ylletyg liggande. Undrar just om man kan göra något liknande av det?

Dessutom ahr jag ett par jättesnygga pepitarutiga mammabyxor som aldrig kom till användning (för stor mage) dem skulle man ju lätt kunna få två par mindre byxor av. *fundera fundera*

Jag älskar att kika omkring här inne och få en massa bra idéer! :vågen:
Användarens profilbild
Av Fryle
Blixa skrev::love: Som riktiga äppelknyckarbrallor :loving:
Precis vad jag skulle skriva!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?