Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av stinen
Tänkte ta och testa det där med tygbindor. Har letat runt lite och hittat lite mönster och så här i forumet. Jag har beställt lite PUL-tyg och har endel bomullsflanell, flecce, frotté hemma. Frågan är nu hur många lager behöver man ha till den uppsugande kärnan? (vill inte ha för tjock och blöder ganska sparsamt). Ska jag blanda tex. flanell och frotté :? ? Är förbryllad på just dennna punkt och behöver tips och råd sndbbt för lingonveckan lurar runt hörnet.
Av småtroll
Det är nog bara att prova sig fram :wink: själv har jag en uppsjö av kombinationer nu, men de jag tycker har bäst uppsugning är de med en kärna av flanell el. bambufrotte. Själv kör jag 4 lager i kärnan, men så blöder jag väldigt mycket också. :?
Av Britt
Jag har dubbelt moe i min kärna och det funkar bra. Fast man får nog prova sig fram så det passar en själv, man kanske behöver olika i början och slutet av veckan.
jag körde med två lager microfiberhanddukstyg och ett lager flanell + ett flanell närmast huden på dagbindorna och tre lager microfiberhandduk och två lager flanell + flanell innerst... och PUL ytters på båda... blev tunna och bra, har tyvärr inte testat dem än....:( de förra som jag gjorde var fleece ytterst sen frotte och flanell innuti, men de blev så fruktansvärt tjocka så jag slängde dem... de blev som lite tjockare än maxi bindor och de som är nu är nästan lika tunna som ultra.:)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?